tisdag 3 april 2007

Moj


Jag läser på Dagens Media att Metro ska släppa Gringo. Det känns lite trist Gringo ska inte längre vara en del av Metro. Vad fan. Inte för att jag är stort fan, men det känns lite ledsamt. Är det nu det går nedför för dem? Men de har ju sitt mansprojekt också. Jaja.

Korvmoj – är det inte ett roligt ord? Tänk om man skulle heta moj. Det skulle vara knäppt. Maria Moj, liksom.

Snart drar vi till Gotland och räfsar löv (jo, det är säkert, man måste jobba för att få vila, som min pappa uttryckte det hele.

Åt mat på Sacre ceur (eller hur fan det stavas) med John och Max. De har fantastiska maträtter och dyra viner där. Fint.

Jag målar om och får färg på händerna. Svart är svårt. Och 20-tal. Det gillar jag. Vackra fina 20-tal.

2 kommentarer:

Borgargubben sa...

Det låter roligt det där, Maria Moj. Din kille måste vara en hyvens kille. Han verkar genomgod på något sätt. Är han det?

Morelli sa...

jhej M & hej M
ha ha, det är han nog din kille...

akta er för valkar i händerna nu ifall ni ska kratta löv.
vi ska hyra hus i RUTe strax söder om fårösund i sommar- vid Eriks stenugnsbageri om ni vet...morsning
j
lunch efter påsk+